Altaf Hussain  English News  Urdu News  Sindhi News  Photo Gallery
International Media Inquiries
+44 20 3371 1290
+1 909 273 6068
[email protected]
 
 Events  Blogs  Fikri Nishist  Study Circle  Songs  Videos Gallery
 Manifesto 2013  Philosophy  Poetry  Online Units  Media Corner  RAIDS/ARRESTS
 About MQM  Social Media  Pakistan Maps  Education  Links  Poll
 Web TV  Feedback  KKF  Contact Us        

8 اگست 1986ء تاریخی دن کاپیغام اورقائدتحریک الطاف حسین کی جانب سے تحفہ


8  اگست 1986ء  تاریخی دن کاپیغام اورقائدتحریک الطاف حسین کی جانب سے تحفہ
 Posted on: 8/8/2020 1


8  اگست 1986ء  تاریخی دن کاپیغام اورقائدتحریک الطاف حسین کی جانب سے تحفہ 

تحریک کے تمام ساتھی خصوصاً پرانے ساتھی اس حقیقت سے بخوبی آگاہ ہیں کہ 8  اگست 1986ء کوایم کیوایم کاپہلاعوامی جلسہ منعقد ہواتھاجس میں ہزاروں افرادنے شرکت کی تھی جس میں اکثریت نوجوانوں کی تھی۔ یہ ایک تاریخی جلسہ تھاجس کے شرکاء موسلادھاربارش کے باوجوداپنی جگہ سے نہ اٹھے  تھے اوریہ جلسہ موسلادھاربارش میں بھی جاری رہاتھا۔
اس تاریخی جلسہ کے موقع پر ایم کیوایم کے مرکزکی جانب سے تنظیمی ترانوںپر مشتمل ایک کیسٹ بھی جاری کی گئی تھی جس کے مقابلے کاآج تک کوئی کیسٹ نہ آسکا۔ جس میں شامل ہرایک ترانے میں اتحاد کی دعوت تھی… پیغام تھا…گہرائی تھی…اورمستقبل کے اشارے بھی تھے۔ 
آج 8  اگست ہے ۔ آج کے ناقابل فراموش دن کی یاد تازہ کرنے کے لئے ہم اس تاریخی جلسہ کے موقع پر جاری کی گئی تنظیمی ترانے کی کیسٹ میں شامل ایک مشہورترانہ آپ کی خدمت میں پیش کررہے ہیں۔ اس ترانہ کاتحفہ بانی وقائدجناب الطاف حسین کی جانب سے اس تاکید کے ساتھ جاری کیا جارہا ہے کہ آپ اس کے ایک ایک لفظ، ایک ایک مصرعے اورہرشعرکے معنوںاورپیغام کوسمجھنے کی کوشش کریں گے اوراس ترانے کوزیادہ سے زیادہ شیئربھی کریںگے۔  
اس کے ساتھ ساتھ ہم تمام ساتھیوںسے گزارش کرتے ہیں کہ وہ آج 8  اگست 1986ء کے ناقابل فراموش دن کی یاد تازہ کرنے کے لئے اس جلسہ کی وڈیو،تصویریںاورترانے بھی نہ صرف خود دیکھیں بلکہ انہیں دوسروںکوبھی زیادہ سے زیادہ شیئرکریں۔
جاری کردہ 
مرکزی شعبہ اطلاعات
متحدہ قومی موومنٹ 
انٹرنیشنل سیکریٹریٹ لندن 
8  اگست 2020


9/20/2020 3:54:34 AM