Altaf Hussain  English News  Urdu News  Sindhi News  Photo Gallery
International Media Inquiries
+44 20 3371 1290
+1 909 273 6068
[email protected]
 
 Events  Blogs  Fikri Nishist  Study Circle  Songs  Videos Gallery
 Manifesto 2013  Philosophy  Poetry  Online Units  Media Corner  RAIDS/ARRESTS
 About MQM  Social Media  Pakistan Maps  Education  Links  Poll
 Web TV  Feedback  KKF  Contact Us        

بیچ میں لٹکا ہوا مہاجر (اٹھانوے فیصدی )۔


بیچ میں لٹکا ہوا مہاجر (اٹھانوے فیصدی )۔
 Posted on: 2/14/2016

بیچ میں لٹکا ہوا مہاجر

(اٹھانوے فیصدی )

میں ایک مہاجر ہوں ۔۔۔۔۔۔بیچ میں لٹکا ہوا مہاجر ۔۔۔۔۔۔میں نہ یہاں کا ہوں ۔۔۔ نہ وہاں کا ہوں ۔۔۔ نہ مجھے یہاں کوئی مانے نہ وہاں کوئی مانے ۔۔۔میں سوچتا ہوں کہ میرے آباؤ اجداد نے اس وطن کے لئے قربانی کیوں دی تھی؟ ۔۔۔میں نے سمجھا تھا کہ اس وطن میں سب مسلمان ہوں گے ۔۔۔ سب پاکستانی ہوں گے ۔۔۔ لیکن ۔۔۔ یہاں کوئی پنجابی ہے ۔۔۔ کوئی پختون ۔۔۔ کوئی سندھی ہے ۔۔۔ کوئی بلوچ ہے ۔۔۔ کوئی سرائیکی ہے ۔۔۔ تو کوئی ہزارے وال ۔۔۔ یہاں کوئی مسلمان نظرنہیں آتا۔۔۔ کوئی پاکستانی نظر نہیں آتا ۔

میں تو سمجھا تھا۔۔۔یہاں سب مجھ سے پیار کریں گے ۔۔۔ مجھے اپنا سمجھیں گے ۔۔۔ لیکن یہاں تو میرے لئے ہر دل میں نفرت ہے ۔۔۔ ہرزبان پر گالی ہے ۔۔۔ او ر۔۔۔ ہر آنکھ میں خون اترا ہوا ہے ۔۔۔ ہرکوئی میرے لئے اپنے ہاتھوں میں تیر و تلوار لئے کھڑا ہے ۔۔۔ ہرکوئی مجھے ختم کرنے ۔۔۔ اور صفحہ ہستی سے مٹانے پر تلا ہوا ہے ۔۔۔ میں تو سرحد پر کھڑ ا یہ سوچ رہا تھا ۔۔۔کہ اپنے بنائے ہوئے وطن کی آغوش میں پناہ لے لوں۔۔۔ لیکن یہاں نفرتوں کے علم اٹھائے ہوئے۔۔۔ خونخوار لوگ مجھے اپنے وطن میں داخل ہونے سے روک دیتے ہیں۔۔۔ اور پیچھے دھکیل دیتے ہیں ۔۔۔سوچتا ہوں کہ۔۔۔ آباؤ اجداد کی ہزار سال کی۔۔۔ تاریخ انڈیا میں ہے چلووہیں روکھی سوکھی کھاکر گزار ا کرلوں۔۔۔ ادھر قدم بڑھا تا ہوں ۔۔۔تووہاں ہندو اپنی آنکھوں میں آگ کے شعلے بلند کئے۔۔۔ میری طرف بڑھنے لگتے ہیں ۔۔۔میں پھر واپس آجاتا ہوں ۔۔۔

اے لوگو!۔۔۔اب تم بتاؤ کہ میں۔۔۔ بیچ میں لٹکا ہوا ہوں ۔۔۔آخرمیں کب تک لٹکا رہوں؟ ۔۔۔کب تک لٹکا رہوں؟ ۔۔۔میری حیثیت کیا ہے؟ ۔۔۔میرا کردار کیا ہے؟ ۔۔۔میرا مقام کیا ہے؟ ۔۔۔میرا وقار کیا ہے؟ ۔۔۔اپنے ضمیر کے ہاتھوں۔۔۔ دل پر ہاتھ رکھ کر دیکھو ۔۔۔دل پر ہاتھ رکھ کر دیکھو۔۔۔اگر میری اسی کیفیت میں خدا نخواستہ تم ہوتے ۔۔۔تمہار ا باپ ہوتا ۔۔۔یا تمہارا بیٹا ہوتا ۔۔۔تو تم کیا سوچتے ۔۔۔تو اس وقت تمہارے کیا احساسات ہوتے ۔۔۔ذرا سوچ کر جواب دو۔۔۔ میں جواب تلا ش کررہا ہوں ۔۔۔ اور جواب ہے کہ دماغ میں آتا ہی نہیں ۔۔۔آتا ہے۔۔۔ رک جاتا ہے ۔۔۔وہ اوپر بیان کئے گئے سوالات کی صورت میں آتا ہے ۔۔۔آپ کا بے بس۔۔۔ بیچ میں لٹکا ہوا ایک مہاجر۔۔۔جو نہ ادھر کا ہے۔۔۔ نہ ادھر کا ہے ۔۔۔منزل کی تلا ش میں برسوں سے بیچ میں لٹکا ہوا ہے ۔۔۔ اس کی قسمت کب جاگے گی ۔۔۔یہ تو اللہ جانتا ہے ۔۔۔لیکن آپ بھی اس لٹکے ہوئے مہاجر کیلئے دعا کریں۔۔۔کہ اسے منزل مل جائے۔۔۔ جلد سے جلدمنزل مل جائے۔۔۔ آمین ثمہ آمین

12/8/2016 2:04:56 PM